MAD AND ETERNALLY FAITHFUL

Panoramix7 Olympiakos Blog – ΘΥΡΑ 7 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!

Συνέντευξη – Julio Cezar

Posted by panoramix7 στο Δεκέμβριος 3, 2007


Julio Cezar

-Νιώθεις ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό;
«Αυτή τη στιγμή είμαι απόλυτα ικανοποιημένος στην ομάδα μου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ολα πηγαίνουν όπως τα θέλω».

-Επιθυμείς να ανανεώσεις το συμβόλαιο σου;

«Εννοείται, θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό και να παίξω πολλά χρόνια. Ολα φαίνονται τέλεια στην ομάδα. Η διοίκηση, ο προπονητής, οι συμπαίκτες μου και οι φίλαθλοι μας».

-Είσαι ευχαριστημένος στην Ελλάδα;

«Ναι. Και εγώ και η οικογένεια μου. Εχουμε προσαρμοστεί και περνάμε πάρα πολύ όμορφα».
-Σκέφτεσαι να μείνεις εδώ όταν τερματίσεις την καριέρα σου;

«Γιατί όχι; Μου έχει περάσει η σκέψη από το μυαλό. Μου αρέσει η χώρα σας. Μοιάζει με την Ισπανία. Βρίσκω επίσης ομοιότητες των Βραζιλιάνων με τους Ελληνες. Σ’ αυτό που διαφέρουν είναι ότι, εσείς ξέρετε 2-3 γλώσσες, εν αντιθέσει με τη χώρα μου, όπου ελάχιστοι γνωρίζουν αγγλικά ή ισπανικά!».

-Δεν έχεις στο μυαλό σου την επιστροφή στη Βραζιλία;

«Οχι, προς το παρόν. Μου αρέσει πάρα πολύ η Αθήνα και η Ελλάδα γενικότερα και θα ήθελα να μείνω στη χώρα σας».

-Πιστεύεις ότι είναι η πόλη που μπορεί κάποιος να ζήσει με την οικογένεια του;

«Ετσι νομίζω. Εγώ τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα. Δυσκολίες υπάρχουν σε όλες τις πόλεις του κόσμου. Οχι μόνο στην Αθήνα. Με καλή θέληση όλα ξεπερνιούνται».

-Γιατί δημιούργησες αυτό το σάιτ (www.juliocesar.gr);

«Για να έρθω περισσότερο σε επαφή με τον κόσμο του Ολυμπιακού. Ο κόσμος είναι απίστευτος και θέλω να αισθάνεται ότι μπορεί να επικοινωνεί με μένα ανά πάσα στιγμή. Να μην νιώθει ότι είμαι απόμακρος. Είμαι εδώ και μπορεί να με ρωτάει ό,τι θέλει. Μου αρέσει η σχέση που έχω αναπτύξει με τους οπαδούς του Ολυμπιακού. Με έχουν στηρίξει όλοι τους πάρα πολύ έως τώρα».
-Ποια είναι η σχέση με τους συμπαίκτες σου στην ομάδα;

«Αριστη. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ολοι είμαστε επαγγελματίες και κάνουμε το καλύτερο δυνατό για το σύλλογο».

-Παίζουν ελκυστικότερο ποδόσφαιρο φέτος οι ερυθρόλευκοι σε σχέση με την εποχή Σόλιντ;

«Ναι. Νομίζω βασικά ότι δεν έχουμε καμία σχέση με πέρυσι. Είμαστε μια εντελώς διαφορετική ομάδα».
-Που έχει βελτιωθεί;

«Εχουμε σαφώς καλύτερους παίκτες. Οι προσθήκες που έγιναν είναι σημαντικές και θετικές. Εχουν έρθει ποδοσφαιριστές με ευρωπαϊκή αύρα. Που μπορούν να σταθούν σε έναν ευρωπαϊκό αγώνα. Είμαστε πιο δεμένοι. Πιο δουλεμένη ομάδα. Πιο αποτελεσματική. Εχουμε καλύτερη φόρμα. Γίναμε πιο επιθετικοί. Πιστεύουμε περισσότερο στον εαυτό μας. Εχουμε και έναν πολύ καλό προπονητή, ο οποίος ξέρει τι ζητάει από εμάς και δουλεύει πάρα πολύ μαζί μας. Πιστεύω ότι, αν συνεχίσουμε έτσι, θα φτάσουμε την ομάδα πολύ ψηλά στην Ευρώπη. Πρωταρχικός μας στόχος βέβαια, είναι να κερδίσουμε την Βέρντερ (δεν σκεφτόμαστε την ισοπαλία) και να πάρουμε το εισιτήριο για την επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ».

-Στο πρωτάθλημα σίγουρα θα περιμένατε καλύτερο ξεκίνημα.

«Εχεις δίκιο, αλλά βελτιωνόμαστε συνεχώς και είμαι σίγουρος, πως στο τέλος θα είμαστε εμείς που θα κατακτήσουμε και τον φετινό τίτλο. Φέτος, η Σούπερ Λίγκα είναι πιο ανταγωνιστική».

-Βλέπεις άνοδο του ελληνικού ποδοσφαίρου;

«Το πρωτάθλημα κάθε χρόνο βελτιώνεται. Είμαι 1,5 έτος στην Ελλάδα και βλέπω ότι γίνεται καλύτερο μέρα με τη μέρα. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι φέτος έχουν έρθει παίκτες από το εξωτερικό που ξέρουν μπάλα. Που έχουν περγαμηνές και ανεβάζουν το επίπεδο σας».

-Η Εθνική Ελλάδας το καλοκαίρι συμμετέχει στο EURO.

«Τι προβλέπεις για την πορεία της; Τά τελευταία χρόνια όλοι συζητάνε για την Ελλάδα. Είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης και αυτό μετράει. Εχει πολύ καλή ομάδα. Σφιχτοδεμένη, που δεν δέχεται εύκολα γκολ. Διαθέτει παίκτες καλούς, δυνατούς, που παίζουν με πάθος. Δεν είναι τυχαίο ότι έφτασε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στα τελικά. Πιστεύω ότι μπορεί να τα πάει ακόμη καλύτερα.Της εύχομαι να φτάσει όσο το δυνατόν πιο μακριά στην εν λόγω διοργάνωση».

Με μια ματιά

1. Ποιο είναι το πλήρες όνομα σου;

Ζούλιο Σέσαρ Σάντος Κορέα

2. Τι σε κάνει να χαμογελάς;

Η οικογένεια μου.

3. Τι σε φοβίζει;

Δεν υπάρχει κάτι. Αν είμαι καλά στην υνεία μου δεν φοβάμαι τίποτα.

4. Κάτι που δεν έχεις αποκαλύψει μέχρι τώρα;
Πολλά. Μία από τις σημαντικότερες αρετές του ανθρώπου είναι να έχει την ικανότητα να κρατάει την προσωπική του ζωή μόνο για τον εαυτό του.

5. Τί περίεργο σε χαρακτηρίζει;

Πολλές φορές χάνομαι στον κόσμο μου. Είναι σαν να με βγάζεις από την… πρίζα. Είμαι μέσα σε μια παρέα, αλλά δεν επικοινωνώ με κανέναν.

6. Με ποιον μένεις στο δωμάτιο;

Με τον Κώστα Μήτρογλου.

7. Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;

Βλέπω την οικογένεια μου και τους φίλους μου.

8. Το αγαπημένο σου φαγητό;

Μια καλή μακαρονάδα.

9. Το αγαπημένο σου ποτό;

Ενα εξαιρετικό ποτήρι κρασί.

10. Το αμάξι που θες να οδηγείς;

Αυτό που με κάνει να αισθάνομαι άνετα.

11. Αγαπημένο βιβλίο

«Βερόνικα» (Μαρία Γκαϊτσκίλ).

12. Αγαπημένος συγγραφέας

Πάολο Κοέλιο.

13. Αγαπημένη ταινία
«Μπρέιβχαρτ».

14. Αγαπημένο τραγούδι

Ολα των Μπιτλς.

15. Αγαπημένος ηθοποιός

Τζιμ Κάρεϊ, ΤσάκιΤσαν.

2 ωραία γκόλ του Βραζιλιάνου.. 

 

2 Σχόλια to “Συνέντευξη – Julio Cezar”

  1. redfan said

    Ειναι φοβερος ο Σεζαρ.. Αυτα τα σκαμπανεβασματα να μην ειχε ρε γαμωτο…

  2. panoramix7 said

    Ας επιστρέψει γερός ωστε να έχουμε ακόμα μια εναλακτική για το κέντρο της άμυνας και η απόδοση φτιάχνεται. Αρκεί να έχει και συνεχόμενα παιχνίδια στα πόδια του. Οχι να τραυματίζεται καθε τρεις και λίγο όπως ο Μπράβο.. Τι να πούμε δηλαδή για την δικη του απόδοση?

Σχολιάστε

 
