MAD AND ETERNALLY FAITHFUL

Panoramix7 Olympiakos Blog – ΘΥΡΑ 7 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!

Ματσιγιάουσκας, Συνέντευξη στο site της Ευρωλίγκα

Posted by panoramix7 στο Δεκέμβριος 4, 2007


 Άρβιντας Ματσιγιάουσκας

Αρχικά για τον τραυματισμό του στον αχίλλειο είπε:
«Ναι, το πίστευα. Ο περσινός τραυματισμός, μου άλλαξε πολύ τη ζωή. Χρειάστηκε πολύ δουλειά για να επιστρέψω και έκανα αυτή τη δουλειά κάθε μέρα το καλοκαίρι.

Δεν πήγα με την εθνική ομάδα κι έτσι μπόρεσα να κάνω όλη την προετοιμασία με τον Ολυμπιακό. Για μένα αυτό ήταν το κλειδί για να είμαι έτοιμος. Και γι’ αυτό ήξερα ότι θα είμαι έτοιμος, γιατί έκανα όλη αυτή τη δουλειά.

Φυσικά δεν καθόμουν σπίτι να κοιτάζω τηλεόραση και να λεω στον εαυτό μου ότι θα γίνω και πάλι καλός παίκτης μόλις το πόδι μου γίνει καλά. Δούλεψα σκληρά στην αποκατάσταση στην αρχή και μετά πάλι, το καλοκαίρι για να είμαι σίγουρος».

Για το αν αισθάνεται πίεση από τον κόσμο απάντησε

«Προσωπικά δεν αισθάνομαι πολύ πίεση. Προσπαθώ να κάνω ότι ξέρω με τον καλύτερο τρόπο κι αυτό είναι να παίζω μπάσκετ και να κάνω την ομάδα μου και τους συμπαίκτες μου καλύτερους. Η περσινή χρονιά τελείωσε, κατά τη γνώμη το μπάσκετ είναι ομαδικό σπορ και όχι άθλημα του ενός. Κάποιοι παίκτες είναι υγιής, κάποιοι άλλοι όχι, αλλά το κλειδί είναι όταν είσαι υγιής να προσπαθείς για το καλύτερο».

Για την συνεργασία του με τον Πίνι Γκέρσον
και το ρόλο του μέσα στο παιχνίδι
«Για μένα πιστεύω ότι το καλύτερο είναι το ομαδικό μπάσκετ. Δεν προσπαθώ να σκοράρω με πολλά σουτ. Αν είμαι ανοιχτός, σουτάρω. Και προσπαθώ να βοηθήσω την ομάδα. Σίγουρα, πιστεύω ότι για τον καθένα είναι εύκολο να παίξει για τον Πίνι, όχι λόγω κάποιου συστήματος, αλλά γιατί έχει κερδίσει δυο φορές την Ευρωλίγκα και καταλαβαίνει το μπάσκετ».

Για τα ντέρμπι Ολυμπιακού-ΠΑΟ

« Το ντέρμπι Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός είναι μοναδικό είτε μιλάμε για την Ευρώπη, είτε για τις ΗΠΑ. Ίσως η λέξη μοναδικό να είναι λάθος. Είναι δύσκολο να το εξηγήσεις. Πρέπει να το δεις, κι ακόμα καλύτερα να παίξεις σ’ αυτό, γιατί μόνο τότε θα έχεις την ευκαιρία να το νιώσεις. Είναι μεγάλη εμπειρία γιατί νιώθεις πόσο κάποιοι άνθρωποι αγαπούν τις ομάδες τους Η ατμόσφαιρα είναι εκπληκτική».

Για το αν έχει ελπίδες ο Ολυμπιακός να περάσει στο φετινό φαϊναλ-φόρ της Μαδρίτης

«Σίγουρα. Όλοι θέλουν να είναι εκεί και όχι μόνο να είναι, αλλά να κερδίσουν το τρόπαιο. Υπάρχουν πολλές δυνατές ομάδες που θέλουν το ίδιο. Πρέπει να προπονείσαι σκληρά κάθε μέρα, να παίζεις έξυπνα και να ελπίζεις ότι θα έρθει σε σένα. Υπάρχει τόσο δρόμος ακόμα, η ομαδική απάντηση είναι keep working».

Για την πορεία που μπορεί να έχει η εθνική Λιθουανίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008
«Είμαστε τώρα στην αρχή μια πολύ μακριάς σεζόν, και πρέπει να δούμε ποιος θα μείνει υγιής. Σίγουρα όμως το να παίξεις με την Εθνική σου ομάδα και την πατρίδα σου στους Ολυμπιακούς είναι κάτι πολύ σπουδαίο. Όλοι γράφουν ότι ίσως όλοι οι καλύτεροι παίκτες θα πάνε αυτή τη φορά, αλλά πρέπει να περιμένουμε να δούμε. Υπάρχει μια μεγάλη σεζόν πριν απ’ αυτό».

Για τις διαφορές ΝΒΑ και ευρωπαϊκού μπάσκετ

«Το μπάσκετ στις ΗΠΑ είναι διαφορετικό από το ευρωπαϊκό. Με βοήθησε όμως να μην χάσω την επαφή μου το γεγονός ότι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα παίζεται ευρωπαϊκού στυλ μπάσκετ. Δεν ήταν εύκολα στο ΝΒΑ αλλά το έχω αφήσει πίσω και συγκεντρώνομαι στο μέλλον μου .Εδώ παίζεις με τους συμπαίκτες σου περισσότερο, τα πλήθη είναι τρελά, υπάρχει τόση πολύ φασαρία και… φωτιά.»

Σχολιάστε

 
