MAD AND ETERNALLY FAITHFUL

Panoramix7 Olympiakos Blog – ΘΥΡΑ 7 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!

Σίσιτς, ο πρώτος!

Posted by panoramix7 στο Δεκέμβριος 21, 2007


Την μεταγραφική ενίσχυση ξεκίνησε ο Ολυμπιακός  απο νωρίς,  με τον 26χρονο μέσο του Λεβαδειακού Μίρνες Σίσιτς. Ο Σλοβένος υπέγραψε για 3,5 χρόνια και η ομάδα της Λειβαδιάς έβαλε στα ταμεία της 500.000 ευρώ περίπου.

Sisits

Ο Σίσιτς παίζει και στις δυο πλευρές της μεσαίας γραμμής, αφού είναι μεν αριστεροπόδαρος αλλα χρησιμοποιεί αρκετά καλά και το δεξί του πόδι..Είναι επίσης ενα επιπλέον ατου στην «αεροπορία» του Ολυμπιακού, αφου έχει ύψος 1,88 αλλα παρόλο το μπόϊ του είναι πολύ καλός στην ντρίμπλα και στο ενας εναντίον ενός. Στα αρνητικά του είναι η έλλειψη ομαδικότητας, αποτι λένε οι προπονητές και παράγοντες των ομάδων που ήταν πριν, αλλα αυτό διορθώνεται όπως έχει διορθωθεί και στην περίπτωση του Μενδρινού… Θα φροντίσει ο Λεμονής για αυτό..

«Είναι καταπληκτική στιγμή για μένα. Σημαίνει πάρα πολλά. Τώρα ξεκινά η καριέρα μου. Πλέον θα πρέπει να δουλέψω σκληρά και πολύ, ώστε να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν κάποιοι άνθρωποι με το να με πάρουν στον Ολυμπιακό. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και στην ομάδα και στους συμπαίκτες μου, ώστε να τη βοηθήσω για να πετύχει τους στόχους της»

«Θα προσπαθήσω να μιλήσω μέσω της δουλειάς μου. Μόνο έτσι θα αποδείξω ότι αξίζω μία θέση σ’ αυτή την ομάδα. Χωρίς αμφιβολία ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Βρίσκεται ήδη στους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ και κατά τη γνώμη μου σ’αυτά τα τέσσερα χρόνια που βρίσκομαι στην Ελλάδα, νομίζω ότι εφέτος ο Ολυμπιακός παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο από κάθε προηγούμενη σεζόν. Είναι καταπληκτικός κι αυτό αποτελεί προϊόν της δουλειάς που γίνεται απ’ όλους μέσα στην ομάδα. Το τεχνικό επιτελείο, τους ποδοσφαιριστές, τη διοίκηση, όλους». 

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πλέον είμαι πιο έμπειρος ποδοσφαιρικά για να αγωνιστώ σε μια ομάδα του επιπέδου του Ολυμπιακού. Γνωρίζω τι σημαίνει Ολυμπιακός, τι σημαίνει να παίζεις σε μια τέτοια ομάδα, που έχει τον περισσότερο και τον καλύτερο κόσμο μέσα στην Ελλάδα. Με πολλή δουλειά, διάθεση και χωρίς τραυματισμούς είμαι σίγουρος ότι θα μπορώ να δώσω πολλά περισσότερα απ’ ότι αν τελικά είχα πάρει μεταγραφή την προηγούμενη φορά»

«Αισθάνομαι ότι αυτή η μεταγραφή ήλθε την κατάλληλη στιγμή για την καριέρα μου. Πάντα όταν παίζω ποδόσφαιρο προσπαθώ συνεχώς να βελτιώνομαι ώστε να είμαι πρώτα απ ‘ όλα ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Είμαι σίγουρος ότι ο προπονητής μου θα ζητήσει από εμένα, άλλα πράγματα μέσα στο γήπεδο και όπως σας είπα, στόχος μου είναι να κάνω τα πάντα για να βοηθήσω με κάθε τρόπο τον Ολυμπιακό»

«Λένε κάποιοι ότι καλό θα ήταν να κληρωθούμε με την Πόρτο, αλλά εγώ τους ρωτώ, αν δεν ήταν καλή ομάδα η Πόρτο θα βρισκόταν σ’ αυτό το σημείο. Αυτό που θέλω να πω και είναι ανεξάρτητο από την ομάδα που θα βρεθεί στο δρόμο μας είναι ότι εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και στο τέλος θα δούμε τι θα έχουμε πετύχει. Κανένας δεν μπορεί από τώρα να πει ότι αποκλειστήκαμε. Σίγουρα κλειδί θα είναι κατά τη γνώμη μου η δική μας απόδοση. Αν η ομάδα αγωνιστεί όπως στα τελευταία της παιχνίδια τότε θα είναι πολύ δύσκολο όποιου συλλόγου βρεθεί στο δρόμο μας και ιδιαίτερα μέσα στο Καραϊσκάκη, όπου ο κόσμος του Ολυμπιακού που είναι πολύ φανατικός δημιουργεί μια πολύ καλή ατμόσφαιρα την οποία θα ήθελα να ζήσω και ως παίκτης αυτής της ομάδας, διότι αυτή τη στιγμή το έχω ζήσει μόνο ως αντίπαλος».

Σχολιάστε

 
